WYSYŁKA I DOSTAWA

Potwierdzenie zamówienia

Kiedy otrzymamy Twoje zamówienie, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Po otrzymaniu potwierdzenia dokonamy wstępnej autoryzacji Twojej metody płatności i przygotujemy przedmiot do wysyłki. W każdym przypadku, gdy przedmiot nie jest dostępny, usuniemy wstępną autoryzację z Twojej metody płatności i poinformujemy Cię e-mailem, że ten produkt jest obecnie niedostępny. Jeśli nadal jesteś zainteresowany zakupem, możesz sprawdzić później lub dodać do listy życzeń.

Zamów dostawę

Wszystkie zamówienia są dostarczane najszybszymi, najbezpieczniejszymi i najbardziej niezawodnymi metodami. Po przetworzeniu płatności wysyłamy zamówienie w terminie podanym na stronie produktu. Po wysłaniu zamówienia wysyłamy powiadomienie o jego opuszczeniu magazynu. Jeśli nie otrzymałeś informacji o śledzeniu w ciągu 6 dni roboczych, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres helpcentre@hitronic.co.uk, abyśmy mogli Ci pomóc.

Hitronic ma najlepszych kurierów i usługi dostawy, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone.

Gdzie dostarcza Hitronic?

Dostarczamy w dowolne miejsce w Wielkiej Brytanii (Wielka Brytania)

Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za „morskie regiony krajowe” i „Wyżyny Szkocji”: Wyspy Normandzkie, Wyspy Wight, Wyspy Man, Wyspy Scilly, Wyżyny Szkocji, Wyspy Szkocji i Irlandię Północną.

Jeśli Twój adres znajduje się poza Wielką Brytanią, skontaktuj się w celu wyceny dostawy, wysyłając wiadomość e-mail na adres helpcentre@hitronic.co.uk lub dzwoniąc pod numer 020 3432 4798


Uszkodzenia przy dostawie

Jak tylko otrzymasz swoje przedmioty, sprawdź je dokładnie i upewnij się, że nie ma uszkodzeń. Jeśli jednak element jest uszkodzony, prosimy o przesłanie wyraźnych zdjęć uszkodzonych elementów na adreshelpcentre@hitronic.co.uk , abyśmy mogli pomóc w rozpatrzeniu roszczenia.


Anulowanie i zwroty

 
Zamówienia anulowane po 24 godzinach mogą zostać obciążone dodatkowymi opłatami, które będą wiązać się z kosztami zwrotu rzeczy przez klienta (kupującego). Zwrotu można dokonać wyłącznie na metodę płatności, która została użyta do złożenia zamówienia.